luni, 30 aprilie 2012

Cum sa tricotezi o bratara

Sint la mare cautare vara aceasta accesoriile tricotate si e bine sa incercam sa ni le facem singuri ,economisim timp si bani .Multe le putem realiza cu croseta sau andrelele din dotare dar unele necesita si mici investitii care dupa parerea mea se amortizeaza usor.De aceea eu mi-am cumparat o masinuta "Prym" pentru facut snur tricotat .Nu pot sa spun cit sint de incantata .Este usor de manevrat iar rezultatele pot fi spectaculare-depinde aici de imaginatia fiecaruia.Pentru inceput m-am gandit sa fac o bratara ,asta asa de antrenament si eu sint de-a dreptul incantata de bratara mea .Am facut 2 bucati de snur alb si una de snur galben ,apoi le-am impletit in 3 am pus la capat accesorii metalice pentru inchis bratara si..e gata !
   Dar cum eu nu sint multumita niciodata de rezultat am incercat sa vad cum i-ar sta si cu niste floricele asortate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu