vineri, 25 martie 2011

Vreau sa tricotez -o pernuta

Pentru a dobandi putina experienta si curaj pentru a tricota, cel mai bine este sa incepi cu un lucru simplu usor de realizat care, daca iti aduce aprecierea celor din jur te va indemna sa continui.Eu iti recomand realizarea unei pernute simple pe care poti sa o decorezi dupa dorinta ta. Alaturat iti arat fotografia unei pernute realizate de mine lucrand in punct simplu.Deci pe o parte a lucrului se iau ochiurile pe fata iar pe cealalta ochiurile se iau numai pe dos.Initial am crosetat un patrat din 10 ochiuri si am masurat de cite ori patratelul meu intra pe latura pernutei asa am aflat cite ochiuri trebuie sa montez pentru a avea latimea dorita.Am lucrat bucata necesata pentru imbracarea pernutei si la sfarsit am cusut marginile lasand loc pentru un fermoar(sa o putem spala cu usurinta ).
Aceasta pernuta se poate decora divers ,se pot aplica flori,buline etc din material sau puteti coase cu un fir de lana diverse motive ornamentale.Totul depinde de inventivitatea fiecaruia.

Un comentariu:

  1. Sontava And Man's Titanium Poker T-Shirt - India
    At our store in Shukla I am delighted titanium tent stakes to announce the titanium gravel bike Sontava And Man's Titanium Poker T-Shirt from India. We will use titanium industries the very best titanium drill bit set in quality edge titanium and

    RăspundețiȘtergere